Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Prečo mám odovzdať osobné údaje pri vytváraní objednávky?
Keď sa rozhodnete pre kúpu programu a zariadenia v O2, či už chcete nakupovať v O2 Predajni, na Zákazníckej linke alebo online, jednou z podmienok úspešného nákupu je odovzdanie vašich osobných údajov spoločnosti O2. Údaje, ktoré nám poskytujete, keď vytvárate objednávku, slúžia na účely posúdenia a schválenia vašej objednávky, ktorej súčasťou je aj zariadenie s konkrétnou finančnou hodnotou. Cena zariadenia sa rozpočíta na mesačné platby, ktoré nájdete vo vašej faktúre.
Vaše súkromie pritom plne rešpektujeme a ubezpečujeme Vás, že so všetkými týmito informáciami pracujeme zodpovedne a v súlade so Zákonom na ochranu osobných informácií.
Prečo O2 potrebuje moje údaje v takom rozsahu?
Kúpa programu a zariadenia na mesačné platby v O2 podlieha schvaľovaniu. Zariadenie vám totiž poskytneme skôr, než zaň reálne zaplatíte. Platby za zariadenie nájdete počas nasledujúcich 24 mesiacov vo vašich faktúrach.
Osobné údaje za účelom uzavretia a plnenia nášho zmluvného vzťahu vieme získať iba od vás. Je preto dôležité, aby ste nám poskytli úplné, správne a pravdivé osobné údaje. Kontrolou osobných údajov chránime nielen našu spoločnosť, ale rovnakou mierou i vás. Kontrola poskytnutých osobných údajov znižuje riziko, že si na cudzie osobné údaje objedná služby iná osoba.
Budú moje údaje v bezpečí?
Rozumieme, že chcete mať vaše osobné údaje v bezpečí. Osobné údaje, ktoré nám odovzdáte, či už online, v predajni alebo na Zákazníckej linke, maximálne chránime a nezverejňujeme ich. Pri vytváraní objednávky v O2 máte k dispozícii celé znenia súhlasov so spracovaním údajov, ktoré nám pri objednávke poskytujete. Starostlivo si ich prečítajte.
Pozrite si aj naše Zásady ochrany osobných údajov - dozviete sa, ako spracovávame osobné údaje, na aké účely ich môžeme používať a ako zabezpečujeme ich ochranu.Môžem si kúpiť tovar aj bez zadania týchto údajov?
Bez zadania doplňujúcich informácií, ako napríklad výška mesačnej mzdy, zamestnávateľ alebo typ pracovného pomeru, nevieme dokončiť vašu objednávku. Bez ohľadu na to, či ju robíte online, alebo nás navštívite v O2 Predajni. Objednávky prechádzajú schvaľovaním s rovnakým princípom pri všetkých formách nákupu v O2. Či už ide o predajňu, Zákaznícku linku alebo O2 e-shop, údaje, ktoré potrebujeme na schválenie objednávky, sú rovnaké.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.