Breadcrumb

SC Global Assets

SC Assests

SC Nákup v O2 - Header

Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie

Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.

Zverejňovač príspevkov

Nemám k dispozícii faktúru k svojej objednávke z O2 e-shopu. Viete mi ju poskytnúť?

Ak ste od nás nedostali spolu s tovarom faktúru, neviete ju nájsť alebo potrebujete jej opis, či opravu, zavolajte nám na Zákaznícku linku 949. Vašu žiadosť zaevidujeme a do 10-tich dní dostanete faktúru poštou.

Ak potrebujete na faktúre zmenu alebo doplnenie údajov, nahláste ich, prosím, operátorovi Zákazníckej linky.

SC divider

 

SC Contacts

Rýchly formulár

Pomohla vám táto stránka?

Povedzte nám, prosím, prečo vám stránka nepomohla: