Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
Mobilný telefón môžete reklamovať v ktorejkoľvek O2 predajni alebo vyplniť žiadosť o reklamáciu online a potom už len prinesiete tovar do vami zvolenej O2 predajne.
Na reklamáciu si pripravte doklad o kúpe zariadenia alebo záručný list.
Na vybavenie spotrebiteľskej reklamácie máme zákonnú lehotu 30 dní a beží od dňa, kedy od Vás máme k dispozícii všetky podklady. Väčšinou však reklamáciu vybavíme oveľa skôr.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.