Nákup v O2 e-shope, doručenie tovaru a reklamácie
Chcete si objednať telefón a zaujíma vás, kedy a ako vám ho doručíme? Potrebujete našu pomoc so zariadením, ktoré nefenguje tak, ako by malo? Poradíme vám.
- Koľko trvá doručenie tovaru z O2 e-shopu?
- Ako mi doručíte tovar z e-shopu a koľko trvá doručenie zásielky?
- Čo potrebujem na vyzdvihnutie online objednávky v predajni?
- V akom čase doručuje kuriér zásielky z O2?
- Chcem si v predajni kúpiť telefón, ale na sklade je len v e-shope alebo v predajniach, ktoré sú ďaleko.
- Keď chcem reklamovať pokazený telefón a nemám záručný list, akým iným dokladom sa dá tovar reklamovať?
- Čo si pripraviť pri reklamácii tovaru?
- Ako zistím stav svojej objednávky v O2 e-shope?
- Ako mám postupovať, ak chcem reklamovať mobilný telefón zakúpený cez e-shop?
- Doručujete objednávky z O2 e-shopu aj mimo SR?
- Nemám k dispozícii faktúru k svojej objednávke z O2 e-shopu. Viete mi ju poskytnúť?
- Ako sa zálohujú dáta pri kúpe nového telefónu?
- Ako podať sťažnosť
- Odstúpenie od kúpnej zmluvy
- Ako môžem reklamovať nesprávne dobitie kreditu?
- Musím pri reklamácii telefónu odovzdať aj nabíjačku?
- Omylom som v O2 e-shope objednal nesprávny telefón. Môžem objednávku zrušiť?
- Prenos čísla aj objednávku telefónu a SIM karty som riešil online. Kedy mi kuriér doručí telefón a ako podpíšem zmluvu?
- Bude ma kuriér kontaktovať pred doručením objednávky z O2 e-shopu?
- Ako môžem vrátiť tovar kúpený online?
- Koľko trvá vybavenie reklamácie tovaru zakúpeného v O2?
- Keď chcem reklamovať nabíjačku, musím s ňou na reklamáciu poslať aj telefón?
- Ak mám v záruke telefón, platí aj na nabíjačku alebo na batériu telefónu?
- Prečo mám pri kúpe programu a zariadenia poskytovať detailné osobné údaje?
- Ak predám telefón kúpený v O2, platí záruka aj pre nového majiteľa?
- Môžem vrátiť tovar na druhý deň, ak mi výrobok nevyhovuje?
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.