eSIM karta
Klasická SIM karta dostáva novú podobou. Virtuálna eSIM od O2 dokáže to isté, čo bežná SIM, no poskytne vám širšie možnosti využitia.
S reklamáciou telefónu s eSIM vám pomôžeme v ktorejkoľvek O2 Predajni. Pred odovzdaním telefónu do servisu deaktivujeme a vymažeme eSIM profil v telefóne. Počas obdobia, keď je telefón v servise, vám odovzdáme plastovú SIM kartu. Po vrátení telefónu zo servisu vám vydáme novú eSIM, ktorú si nahráte do telefónu a aktivujete. Rovnaký postup sa uplatňuje, aj keď máte viacero eSIM profilov v jednom telefóne. Vydanie plastovej SIM karty je bezplatné a vydanie novej eSIM je spoplatnené podľa cenníka.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.