Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Zdá sa vám, že niečo vo vašej faktúre nie je v poriadku? Môže sa to stať. Poradíme vám, ako v takom prípade postupovať.
1. Skontrolujte si podrobný výpis hovorov. Prejdite si jednotlivé hovory a ich trvanie, telefónne čísla, na ktoré ste volali, odoslané správy alebo prístupy na internet. Výpis nájdete v Moje O2 v Zozname faktúr.
2. Môže sa stať, že je vo vašej faktúre položka, ktorú ste tam pred tým nemali. Pozrite si Sprievodcu faktúrou, kde vysvetľujeme, čo jednotlivé položky znamenajú a nájdete odpovede na najčastejšie otázky.
3. Skontrolujte dôležité dokumenty - Všeobecné podmienky> a Cenníky, kde nájdete poplatky za všetky využívané služby alebo položky, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
Ak považujete položky vo svojej faktúre za nesprávne, dajte nám o tom vedieť. Vašu faktúru preveríme.
Otázky k faktúre vám najrýchlejšie zodpovedieme cez Online chat.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.