Faktúry, spotreba, kredit a dobíjanie
Všetko, čo potrebujete vedieť o vašej spotrebe, o dobíjaní kreditu, o faktúrach, ich platbe alebo o položkách, ktoré nájdete vo svojej faktúre.
1. Moje O2
V Moje O2 nájdete všetky vaše faktúry bez ohľadu na to, akú formu doručovania faktúr ste si zvolili. Ak máte elektronickú faktúru, nájdete tu aj podrobné výpisy hovorov za posledných 18 mesiacov. Nová faktúra je pre vás v Moje O2 k dispozícii hneď po jej vystavení. Okrem faktúr nájdete v Moje O2 aj ostatné typy dokumentov (dobropis, ťarchopis).
2. E-mail
Ak máte nastavenú elektronickú faktúru, po vystavení vám ju odosielame e-mailom na vami zvolenú e-mailovú adresu. Posielanie faktúr e-mailom je bezplatné a viete si ho kedykoľvek nastaviť v Moje O2 v časti Fakturačné údaje.
2. Papierová faktúra poštou
Ak si prajete dostávať papierové faktúry, posielame vám ich na vami zvolenú adresu. Ak uprednostňujete papierovú faktúru, podrobný výpis hovorov je jej súčasťou a v Moje O2 máte výpisy za posledných 6 mesiacov.
Ak máte záujem, môžeme vás o vystavení faktúry informovať cez SMS. Stačí si v Moje O2 v časti Fakturačné údaje nastaviť telefónne číslo, na ktoré chcete dostávať notifikácie. Správa obsahuje aj informáciu o výške faktúry.
Kde vám ešte poradíme
Cez chat s nami vyriešite všetky vaše otázky. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Nájdete nás online v mobilnej O2 aplikácii. Sme pripravení vám okamžite poradiť každý deň od 8:00 do 20:00 v pracovné dni, okrem dní pracovného pokoja.
Naši operátori na Zákazníckej linke 0949 949 949 vám radi pomôžu v pracovné dni okrem dní pracovného pokoja v čase 8:00 – 20:00. V prípade technických problémov sme tu pre vás na Linke technickej podpory 0949 949 966 od pondelka do nedele v čase 8:00 – 20:00. Ak voláte z čísla O2, Zákaznícka linka aj Linka technickej podpory sú spoplatnené jednorazovým prepojovacím poplatkom 0,30 € (cena s DPH). Ak voláte z čísla iného operátora, cenu nájdete v aktuálnom cenníku operátora.