Plánované zmeny od 1. 7. 2024
Neustále pre našich zákazníkov chceme zlepšovať naše služby tak aby si našu najmodernejšiu 5G sieť mohli užívať naplno a bez obmedzení. Z tohto dôvodu sme sa rozhodli zväčšiť ponuku internetových denných balíčkov pre programy O2 Fér a O2 Moja Firma na Nekonečné denné dáta. Zákazníci tak budú môcť surfovať, kedy chcú, kde chcú a hlavne bez obmedzení.
Úprava sa týka denných dátových balíčkov, kde dochádza k navýšeniu objemu denných internetových balíčkov z 700 MB a 1,5 GB na deň. S novými dennými dátami môžete čerpať neobmedzene, koľko chcete, a kedy chcete. Preto zjednodušujeme ponuku a prinášame balíček Nekonečné denné dáta. V Zóne 1 bez príplatku do výšky EÚ dátového limitu 1,5 GB a s neobmedzenými dennými dátami. Mesačný balík O2 Internet 2 GB, Neobmedzené volania v SR a celej EÚ a mesačný poplatok za službu vo výške 2 € ostávajú bez zmeny
Program | Staré denné dáta | Nové denné dáta |
---|---|---|
O2 Fér | 700 MB / 0,95 € | ∞ Nekonečné denné dáta |
1,5 GB / 1,30 € | ∞ Nekonečné denné dáta |
Stále pre vás budujeme tú najlepšiu a najrýchlejšiu 5G sieť, a chceme aby ste si ju mohli užívať naplno a bez obmedzení. Preto zjednodušujeme ponuku denných dát pre O2 Fér a O2 Moja Firma a prinášame aj pre tento program a ich zákazníkov, Nekonečné denné dáta, ktoré boli predtým dostupné len na paušáloch.
Úprava cien sa výhradne týka len volaní a SMS do zahraničia a nie cien v rámci Slovenska. Cenu volaní do zahraničia do Zóny 1 a Zóny Ukrajina, dorovnávame na úroveň volaní ako doma. Pri O2 Fér meníme cenu volaní do zahraničia z pôvodných 0,13 €/min na 0,15 €/min. Taktiež meníme aj cenu SMS z 0,06 €/SMS na 0,072 €/SMS.
Pre O2 Moja Firma sa podmienky volaní a SMS do zahraničia nemenia.
Programy O2 Fér sú bez viazanosti. V prípade, že s úpravou cien nesúhlasíte, máte právo bez sankcií odstúpiť od Zmluvy o poskytovaní služieb do jedného mesiaca. V opačnom prípade sa na vás budú vzťahovať nové podmienky dňom účinnosti tejto zmeny.
Všetky naše programy a služby ostávajú aj naďalej bez viazanosti.
Pre O2 Fér na faktúru je možné od zmluvy odstúpiť iba písomne, vo všetkých predajniach O2.
Pre O2 Fér s dobíjaním kreditu je možné odstúpiť od zmluvy písomne alebo po overení totožnosti aj telefonicky, e-mailom alebo cez Whatsapp.